O NAS

INFORMACJE OGÓLNE
Firma Creative Mind świadczy usługi  w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Bezpośrednia obsługa klienta obejmuje telesprzedaż, promocję, jak i kompleksową obsługę infolinii w różnorodnych branżach (bankowość, ubezpieczenia, turystyka i inne), a  także pomoc w wymianie produktów na wschód – Litwa, Łotwa, Estonia i odwrotnie. Cały czas poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności oraz zdobywamy nowe cenne doświadczenia.

Dodatkowo świadczymy usługi  Coworkingu  skierowane do freelancerów, osób prowadzących działalność gospodarczą i szukających możliwości pracy poza domem oferujemy w pełni wyposażone miejsca pracy lub biurko na godziny.

MISJA
Naszą misją jest maksymalizacja zysku poprzez profesjonalne realizowanie procesów Partnerów biznesowych, w obszarach ich masowego kontaktu z ich otoczeniem. Budujemy Państwa sukces dzięki kompleksowym rozwiązaniom Call Center. Jesteśmy współodpowiedzialni za Biznes naszych Klientów stanowimy wsparcie w rozwoju i realizacji Państwa celów biznesowych .
Świadczone przez nas usługi są procesem obejmującym tworzenie projektów sprzedażowych, przygotowanie baz danych na potrzeby danego projektu, aktualizację baz danych oraz raportowanie wyników sprzedażowych.  Świadczymy usługi callcenter w Polsce i za granicą na wysokim poziomie poprzez indywidualne podejście i zaangażowanie.Każdy realizowany przez nas projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualny dopasowany do potrzeb zarówno klienta, jak i końcowego odbiorcy.Tworzymy długoterminowe relacje polegające na partnerstwie oraz wzajemnym szacunku. Szukamy innowacji, dostrzegamy zmiany, wdrażamy najskuteczniejsze rozwiązania.
Zapewniamy dogodne warunki pracy naszym konsultantom i pozostałym pracownikom. Oferujemy stały dostęp do specjalistycznych szkoleń pozwalających na rozwój i profesjonalizm naszej kadry.
Naszym celem jest efektywna obsługa Klientów, będąca procesem budowania i utrzymywania spersonalizowanych relacji pomiędzy firmą a klientami.

WARTOŚCI, którymi się kierujemy realizując nasza misję:
•    pasja, która towarzyszy całemu procesowi współpracy i organizacji,
•    ciągły rozwój firmy i dążenie do doskonałości,
•    uczciwość i odpowiedzialność, wobec pracowników, klientów i partnerów firmy.